Tym razem odkładamy na bok dekoracje świąteczne w domach, aby porozmawiać o dekoracjach świątecznych w sklepach. Najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży o tej porze roku jest udekorowanie swojego sklepu na święta. Niezależnie od realiów gospodarczych poszczególnych regionów, jest to czas największej konsumpcji i trzeba wykorzystać ten moment.
Jeśli nie prowadzisz swojego sklepu od dawna, prawdopodobnie zastanawiasz się, jak udekorować przestrzeń, aby poprawić sprzedaż świąteczną i kiedy zacząć dekorować witryny sklepowe na Boże Narodzenie? Prawda jest taka, że istnieje wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby poprawić swoje dochody w okresie Bożego Narodzenia, a jednym z nich jest dekorowanie sklepu na sezon świąteczny.
Zalety dekorowania sklepu na święta
W zależności od rodzaju biznesu eksperci twierdzą, że o tej porze roku realizuje się do 20% rocznego obrotu, a wszystko to dzieje się w ciągu zaledwie 2 lub 3 tygodni. Z tego powodu jest to czas, którego nie powinniśmy przepuścić, aby uzyskać większą sprzedaż na koniec roku. Należy pamiętać, że pod koniec roku wszystkie sklepy prześcigają się w dekoracjach na Boże Narodzenie (https://malafabryczka.pl/kategoria/dekoracje-na-boze-narodzenie/525). W ten sposób udaje im się przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, którzy przechodzą obok, szukając miejsca, gdzie można kupić prezenty świąteczne, ubrania, jedzenie, ozdoby świąteczne, itp. Poza poszukiwaniem ofert świątecznych i tego, co jest najkorzystniejsze dla budżetu osób kupujących towary, trudno jest osobie spacerującej po centrum handlowym w przeddzień Bożego Narodzenia wejść do sklepu, który nie jest udekorowany na tę okazję.

świąteczne dekoracje sklepu
Jak udekorować sklep na święta Bożego Narodzenia i zwiększyć sprzedaż?
Ważne jest, aby zacząć od zewnątrz, od dekorowania witryny sklepowej, ponieważ jest to coś, co ludzie widzą z zewnątrz i będzie to przyciągać potencjalnych klientów do sklepu. Bez względu na to, jaki rodzaj działalności prowadzisz, w świątecznej wystawie okiennej nie powinno zabraknąć girlandy, kulek świątecznych, światełek (jeśli to możliwe światełek LED, ponieważ zużywają znacznie mniej energii i nie emitują ciepła) i nie można zapomnieć i umieszczeniu wystawnej choinki.
Na początek trzeba zdecydować, czy motyw świąteczny będzie absolutnie dominował w ekspozycji okiennej, czy też będzie dzielił miejsce z oferowanymi w sklepie produktami. Dlaczego? Niektórzy właściciele sklepów posuwają się tak daleko, że usuwają wszystkie produkty z witryny sklepowej na rzecz dekoracji w 100%, podczas gdy większość decyduje się na dodanie kilku dekoracji świątecznych do witryny. Jeśli jest to marka o ugruntowanej pozycji, z długą historią, gdzie ludzie już po przeczytaniu nazwy marki wiedzą, co znajdą w środku, pierwsza opcja będzie dobrym pomysłem. Z drugiej strony, dla mniejszych lub nowych sklepów, lepiej będzie kontynuować ekspozycję tego, co sprzedają w oknie, i dodanie kilku świątecznych detali.
Jeśli chodzi o to, jak udekorować witryny sklepowe na Boże Narodzenie, musimy wziąć pod uwagę to, co zostało powiedziane wcześniej, girlandy, światełka, choinki, szopki i coś, co zawsze prezentuje się bardzo dobrze, czyli prezenty (pudełka wyłożone jako prezenty, z kokardami i ładnie zapakowane), ponieważ nieświadomie zachęcają one ludzi do myślenia o dawaniu prezentów. Naklejki i zdjęcia są kolejną doskonałą opcją do dekoracji sklepów na Boże Narodzenie, ponieważ są one łatwe do umieszczenia. Niektórzy ludzie decydują się umieścić tylko naklejkę, która mówi “Wesołych Świąt”. Wszystko zależy od właściciela sklepu i rodzaju oferowanych przez niego produktów lub usług.
No Comments, Be The First!